پروژه مربوط به ساخت استودیو میکس و مسترینگ و ضبط زنده است که در فضایی به مساحت ۱۲۰ مترمربع در زعفرانیه تهران انجام شده است. استودیو در یکی از طبقات مجتمع مسکونی قرار داشت, از این رو عایق-بندیِ کف, سقف و دیواره ها از جمله اقدام های کلیدی در ساخت و اجرای آکوستیک این استودیو بوده است. 

برای مهار صدای عبوری از کف از تکنیک کف شناور استفاده شد. کف شناور از انتقال صدای کوبه ای ناشی از ضربه و همچنین صدای هوابرد از منبع صدا جلوگیری می کند. با توجه به اقتضای فضای ساخت استودیو این کف در چندین لایه متشکل از پشم سنگ, قاب های چوبی و لاستیک دمپر انجام شد. 

استودیو زعفرانیه 1
استودیو زعفرانیه 3

در طراحی این استودیو مکانی به عنوان lock room  در نظر گرفته شده بود که شخص قبل از ورود به هر کدام از استودیوها ابتدا وارد این قسمت شود و سپس وارد هر کدام از استودیوهای مورد نظر  شود. برای عایق بندی درب استودیو نیز از درب های متوالی و در خلاف جهت یکدیگر استفاده شده است. استفاده از درب های متوالی و متریال به کاربرده شده در درب برای عایق بندی صدا در محیط استودیو از اهمیت ویژه ای برخوردار است. برای نصب این درب‌ها نیاز است چهارچوب نیز متناسب با  این درها از جنس چوب ساخته شود، علت استفاده از چوب این است که اولا به صورت یکدست و همگن (توپر) انجام می شود و ثانیا عمق مورد نیاز برای اجرای دو درب را تامین میکند. در مرحله بعد درزبندی و نقاشی دیوارها و سقف انجام گردید تا استودیو همانند یک استخر آب کاملا ایزوله شود و هیچ درز و شکافی باقی نماند.

در طراحی این استودیو مکانی به عنوان lock room  در نظر گرفته شده بود که شخص قبل از ورود به هر کدام از استودیوها ابتدا وارد این قسمت شود و سپس وارد هر کدام از استودیوهای مورد نظر  شود. برای عایق بندی درب استودیو نیز از درب های متوالی و در خلاف جهت یکدیگر استفاده شده است. استفاده از درب های متوالی و متریال به کاربرده شده در درب برای عایق بندی صدا در محیط استودیو از اهمیت ویژه ای برخوردار است. برای نصب این درب‌ها نیاز است چهارچوب نیز متناسب با  این درها از جنس چوب ساخته شود، علت استفاده از چوب این است که اولا به صورت یکدست و همگن (توپر) انجام می شود و ثانیا عمق مورد نیاز برای اجرای دو درب را تامین میکند. در مرحله بعد درزبندی و نقاشی دیوارها و سقف انجام گردید تا استودیو همانند یک استخر آب کاملا ایزوله شود و هیچ درز و شکافی باقی نماند.

استودیو زعفرانیه 5
استودیو زعفرانیه 7

در این مرحله استودیو کاملا ایزوله شده ولی بازتاب صدا درون استودیوها هنوز باقی بود و علت آن عاری بودن سطح دیوارها و سقفها و کف‌ها از متریال  جاذب صدا و شکننده صدا بود. تعیین تعداد و مکان قرارگیری پنل‌های آکوستیک نیاز به تخصص دارد که این کار توسط متخصص از روی کاربری استودیو،  نمودار بازتاب صدا و میزان زمان تباهی صدا در استودیو و مواردی دیگر مانند فرکانس شرودر و… انجام گردید. پنل‌های آکوستیک در ابعاد بزرگ ساخته شد و در هر دو استودیو از دو مدل پنل آکوستیک جاذب صدا و دیفیوزر استفاده گردید. پنل‌های جاذب از ترکیب پارچه درشت بافت، الیاف مخصوص و چوب ساخته شد و پنل دیفیوزر نیز از چوب روسی ساخته شد.